Sidor

onsdag 30 juni 2010

Tråkigt, trist och truligt

Alternativ träning är... precis vad det låter som: alternativ träning. För Lars har detta idag inneburit att han tvingats in i ett gym och förnedra sig i en crosstrainer + en del andra maskiner. Varför ska livet behöva vara så?

Den goda nyheten är att vaden börjar kännas ganska ok. Jag ska därför testa med ett försiktigt och kort långpass (19 km) på lördag. Någon gång måste jag ju börja springa om mina enastående målsättningar ska förverkligas.

Nu är det dags att tända grillen, ta en grillöl och tillaga en beer can chicken!

2 kommentarer:

Mia sa...

Jag är inte riktigt färdig med namnet. Det känns alldeles för stort och viktigt för att stressa fram :)
Återkommer om det.

Jag förstår att du tycker att livet känns orättvist just nu. Jag håller alla tre tummar för att vaden repar sig.

Ska kanske inte vara så grym och berätta om dagens träningspass... Hm. Tja, du kommer väl ändå läsa om det sen när jag bloggar om hur duktig jag varit idag.

Tror jag tar en bärs jag också minsann och firar stärkt pann/skallben :)

Roadrunner sa...

Ta det försiktigt med vaden!

/En som vet hur det kan gå om man är för ivrig med att ge sig ut.