Sidor

fredag 6 mars 2009

Övertygande seger

Det blev Bo "Bosse" Wennström som med bred marginal anses ha störst chanser att komma först. Markus kom på en hedrande andraplats medan jag fick nöja mig med att komma sist.

Vi gratulerar Bosse samtidigt som vi ser detta som ett tillfälle till självransakan. Är det betoningen på kemiska preparat som ligger bakom det förtroendeunderskott som skymtar fram i enkätsvaren?

För övrigt vill vi påpeka för Bosse att vi hoppas att möjligheten till anonyma inlägg inte kommer att missbrukas i framtiden.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Frågan har ställts till mig: Måste du inte nu också vinna tävlingen om det "riktiga maratonloppet” också? Jag önskar i anledning av detta göra ett uttalande. IRL, in real life, är en site bland andra siter. Segern här rankar jag högre och sannare. Står det på nätet är det sant, det vet varje barn. Jag har därmed redan vunnit oavsett vad som händer IRL.

Lars sa...

Tack för dina intresseväckande kommentarer. Jag måste emellertid påminna Bosse om att det är otidsenligt att använda begreppet IRL. Nuförtiden säger vi AFK.

Unknown sa...

Kalla mig gärna ultrakonservativ. Men jag tror på 1900-talsbeteckningen IRL! Lite Ines Usman över den så att säga!

Lars sa...

Du vet inte ens vad AFK betyder!