Sidor

onsdag 20 april 2011

Påskledig men fullbokad

Vi är nu inne i stilla veckan. Passande nog hade jag planerat in en lugn återhämtningsvecka här: två 10K pass (tisdag och torsdag) och ett om 19K (söndag). Men så enkelt kunde det inte bli. Tisdagen överhopades av arbete (och hälen kändes inte helt ok). Idag är jag ledig, och gosar med lilla Ingrid hela dagen. Min fru har meddelat att det inte kan bli fråga om något långpass på söndag (när vi är hos min svägerska med familj). Tänk om, tänk nytt, tänk rätt.

Nu ser veckans program ut så här:

torsdag: backträning i Gamla Uppsala
fredag: 19K i tävlingsfart
söndag: 10K strax under tävlingsfart.

Lite synd att långpasset kring Mälarhöjden fick stryka på foten. Hade sett fram mot att utforska någon av Hempas rundor.

Får se hur många gånger jag hinner ändra den här planen...

2 kommentarer:

Lennart sa...

Hej!
Jag tror mycket på 19 km passet på fredag i tävlingsfart. Hoppas benen inte är stumma efter torsdagens backpass.

Lycka till med planen :-)

MVH

Mia sa...

Planer är till för att just ändras. I alla fall i min värld :) Lycka till med påskträning och påskfirande så ses vi säkert nästa vecka.